LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Martijn

LogoLove heeft mijn logo en huisstijl ontworpen.

Ze kwamen steeds met één concept logo tegelijk. De eerste versie ontving ik na zes dagen. Na mijn feedback ontving ik een tweede versie na achttien dagen. De derde en vierde versie ontving ik na één, respectievelijk drie dagen. Ik had zelf wel aangegeven dat ik geen haast had en de voorkeur gaf aan goed in plaats van snel.

Soms werd mijn terugkoppeling niet foutloos en volledig verwerkt, maar dit werd dan weer in een volgende versie opgelost. Zoals beloofd is LogoLove dan ook doorgegaan met aanpassen tot ik helemaal tevreden was. Zelfs wanneer ik na de oplevering nog een paar kleine wijzigingsverzoeken had, werd ik moeiteloos verder geholpen. Ook was het geen probleem om de bewerkbare (Photoshop) bestanden te sturen, zodat ik later zelf ook nog zaken aan kan passen.

LogoLove heeft niet heel uitgebreid meegedacht om tot een logo te komen waar een originele betekenis achter zit. Ze kwamen steeds met een concept logo, zonder uitgebreid toe te lichten welke gedachte of betekenis erachter zit. Ik heb er zelf gedegen tijd in moeten steken om tot een logo te komen waar een originele gedachte achter zit. Dit sluit in mijn optiek overigens wel aan bij wat je mag verwachten voor 200 euro excl. btw voor een logo en huisstijl.

De prijzen worden overigens geadverteerd als acties die t/m vandaag geldig zijn. Echter, vanaf het eerste contact (op 10 juni) tot op de dag van vandaag lopen deze acties gewoon door. Laat je hier dus niet te veel door opjagen :)

Samengevat heb ik een logo en huisstijl waar ik zeer tevreden mee ben en voor een hele scherpe prijs. Ik heb er wel wat langer op moeten wachten en heb er ook zelf gedegen tijd in gestoken.

Score voor LogoLove: 3.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Ja