LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Karishma

Het heeft even geduurd, maar wat een prachtige logo is het geworden! Uniek, met veel details, prachtig!

BILLA

Logolove heeft mijn logo en huisstijl gemaakt obv mijn ideeën, uiteindelijk erg mooi afgewerkt. Drukwerk ook besteld. Al met al een dikke 10

DH Store

Geweldige service snel een mooi logo mogen krijgen

Paisleybabies

Ik was niet tevreden over het eerste logo dus zouden ze het aanpassen. Nu al weken niks gehoord, terwijl ik al vaak gemaild heb. Echt heel slecht en ik wil mijn geld terug.

SensZenjoy

Mijn ervaring met LogoLove is heel goed. Ze luisterden goed en snapten wat ik wilde. Daarbij konden ze mijn ideeën zelfs vertalen naar wat paste bij mijn website, mijn stijl en de diensten die ik... Mijn ervaring met LogoLove is heel goed. Ze luisterden goed en snapten wat ik wilde. Daarbij konden ze mijn ideeën zelfs vertalen naar wat paste bij mijn website, mijn stijl en de diensten die ik verleen en tot slot ben ik ook nog eens heel snel geholpen. Kortom, niets meer dan lof voor LogoLove!

Sandra Ploegmakers Cons.

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken, een aanrader. Ik had een schets aangeleverd, en zij hebben dit betjes kunnen verwerken in een professioneel logo en huisstijl

Astrid vastgoedcoach

Een leuk avontuur met een mooi resultaat. Waar het eindigt weet ik nog niet...

Sure Dental Utrecht

Fijn contact, snelle levering. 2 verschillende logo´s mogen ontvangen en daar zat ons logo al bij. Daarnaast ook een mooie huisstijl ontworpen. Heel tevreden!

Ricardo Lunteren

Wij zijn enorm trots op ons nieuw logo. Onze ervaring was top, alles was snel en netjes geregeld. Het logo was niet meteen naar ons zin, maar dit werd snel goed opgepakt door LogoLove

Mucuna

Erg slecht,
Erg slecht,
Op de site staat dat ze binnen 48 uur de eerste logo’s doorsturen. Dit is complete onzin het duurde meer dan een week bij ons. Vervolgens kregen we de eerste logo’s doorgestuurd. Deze had ik ook via Word zelf kunnen maken, vervolgens hadden we netjes feedback gegeven dat het iets anders mocht. Daar is ondertussen al meer dan 2 weken niet meer op gereageerd en ik heb al 2 mails gestuurd maar geen reactie. We hebben ook betaald voor een huisstijl maar op dit tempo zijn we daar volgend jaar pas mee klaar. Dit moet snel worden opgelost anders laten we er een 3e partij bij komen.