LIVIN24

Eli Teck

4 mooie barkrukken besteld, waar we absoluut fan van waren.
Bij de eerste levering verscheidene onderdelen beschadigd. Na een mailtje mochten we de beschadigde onderdelen terugsturen en werden er snel 3 nieuwe barkrukken geleverd. Deze levering bevatte helaas weer beschadigde onderdelen. Nogmaals mailtje om dit te vermelden.
Ondertussen waren we al wel een beetje teleurgesteld. Zelf het voorstel gedaan om met alle onderdelen die we ondertussen hadden te puzzelen. Dit voorstel was ok en er was bereidheid om overige nodige stukken op te sturen.
Uiteindelijk hadden we geen zin meer in nog verder gedoe en hebben we zo gepuzzeld dat we toch zo goed als mogelijk tot 4 redelijke barkrukken kwamen en we de schade zelf zullen bijwerken. Probleem dus zelf opgelost.

Verpakkingsdienst misschien toch eens nachecken.
Tegemoetkoming schade beter op zijn plaats bv. iets aan de prijs doen

Reactie LIVIN24:

Beste Eli,
Bedankt voor het schrijven van jouw review, het spijt me om te horen dat dit jouw ervaring bij ons is geweest. Dit is natuurlijk zeker niet zoals het hoort, hiervoor dan ook ons excuus!
Ik zou graag met jou in contact komen, zou jij mij kunnen mailen naar klantenservice@livin24.com t.a.v. Joëlla, dan bied ik je graag nog een oplossing vanuit Livin24.
Ik verneem graag van je!
Joëlla, Team Livin24

Score voor LIVIN24: 2/5