LIVIN24

Mirjam

Mooie lamp maar service van het bedrijf was bar slecht. Kreeg eerst de verkeerde lamp, die kapot aan kwam in de doos. Hierna moest deze opgehaald worden wat drie keer verkeerd ging. Klantenservice was zeer onvriendelijk en zelfs onbeschoft.
Heb meer dan twee weken op de lamp moeten wachten terwijl er staat binnen 24 uur in huis.

Communicatie kan veel beter en vriendelijker

Reactie LIVIN24:

Beste Mirjam,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wij vinden het jammer om te horen dat jij niet tevreden bent met de service.
Ik heb met je meegekeken in jouw order maar helaas zie ik dat vanuit onze leverancier er inderdaad in eerste instantie een foutieve lamp is geleverd, hiervoor hebben wij ook ons excuus aangeboden.
Helaas heeft de lamp welke jij origineel hebt besteld een standaard levertijd van 3 tot 5 werkdagen, zoals ook op onze website vermeld. Na jouw melding hebben wij dit gelijk opgepakt en de nieuwe lamp besteld, helaas moesten wij hier dus een aantal dagen op wachten, de levering van binnen 24 uur welke wij aangeven op de website geldt dan ook alleen voor producten welke uit voorraad leverbaar zijn.
Wij balen er absoluut van dat de afhaal vanuit PostNL meerdere keren niet is gelukt, dit is dan ook zeker niet de bedoeling en hiervoor dan ook ons excuus.
Wij vinden het jammer dat jij niet tevreden bent met onze klantenservice terwijl wij dit elke keer gelijk hebben proberen op te lossen en balen er ook van dat jij ons in dit geval onbeschoft noemt.
Indien jij nog vragen hebt mag je contact opnemen door te mailen naar klantenservice@livin24.com t.a.v. Joëlla, ik kom dan graag met je in contact.
Joëlla, Team Livin24

Score voor LIVIN24: 0.5/5