2079 beoordelingen

Orderproces

Linda Kaltenbagh- van de Ven

Wij zijn in de winkel geweest. We wilde het bed liever real life zien. Helaas was het bed dat wij wilde niet in de winkel stond. Later ons bed online besteld. Levering was snel mogelijk. Toen het bed stond zag wij dat het een scheve zijde had en wij vonden het junior matras erg hard. Andere mensen in onze omgeving die naar het bed kwamen kijken lieten ons ook weten dat zij het matras erg hard vonden. Na veel research over het matras kwamen wij erachter dat dit matras ook niet geschikt was voor ons kind. In de winkel hebben wij duidelijk gevraagd of dit een goed matras was voor kinderen en dat was het ook. Ook over het kromtrekken van steigerhout zijn wij in de winkel verkeerd geïnformeerd. Steigerhout zou namelijk door de goede bevestiging van de latten niet scheeftrekken. Wel met kasten maar daarom verkochten zij ook geen steigerhout kasten. Achteraf vinden wij het heel jammer dat we nu dit matras voor ons kind hebben en hebben wij besloten alsnog een ander matras aan te schaffen voor ons kind omdat dit matras niet ventileert en te hard is voor de ontwikkeling van een kinder rug. Het had ons dus geld kunnen besparen om bij Livengo geen matras te kopen. Wij hebben dit ook laten weten aan Livengo maar hun blijven achter hun product staan en meer dan dat krijg ik niet van hen terug.

Snelle reactie. Snelle service. Bellen je netjes op voor de bestelling. Zij waren te laat met het de bezorging, bellen dan ook netjes dat ze later zijn.

Verbeterpunten of tips?

Beter inlichting over matrassen. Niet meer zeggen dat steigerhout niet krom trekt.

Reactie Livengo.nl:

Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat er miscommunicatie is ontstaan over het werken van het hout! Wij maken inderdaad geen kledingkasten (met deuren) van steigerhout. Steigerhout werkt namelijk altijd een beetje. Bij grote oppervlaktes zoals paneeldeuren komt er spanning op het meubel te staan, waardoor gedeeltes krom kunnen trekken. Steigerhouten bedden bestaan uit kleinere oppervlaktes en zijn op zo veel punten bevestigd dat het hout geen kant meer op kan.
M.v.g. Livengo

Score voor Livengo.nl: 3/5