Tjitske

Tevreden over de producten! maar de voorwaarden van de levering kloppen niet. voor 13:00 besteld zelfde dag verzonden komen ze niet na in mijn geval. Dit is erg vervelend als je er op wacht. En kunnen ze dan beter niet vermelden in de webshop.

-Naar aanleiding van uw berichtgeving en uw reactie om de review ter herzien.

Zeker tevreden over de producten! Maar naar aanleiding van het telefoongesprek vandaag krijg ik een heel ander antwoord dan nu de het mailbericht. Het pakket zou vrijdag al verzonden zijn. In uw mail geeft u aan dat het nog niet was verzonden. Dit snap ik niet? Twee verschillende antwoorden.

Dan het volgende waar ik persoonlijk best bezorgd om ben. De bestelling een dag eerder heb ik meteen retour gestuurd en dus op nieuw een order geplaatst waardoor je tijdelijk eventjes dubbele kosten maakt. Nou is dat niet erg want je gaat er vanuit dat je retour wel netjes verwerkt wordt. Het geroutineerde pakketje van de eerder order is bij een afhaal punt bezorgd. Doordat er op zaterdag niemand aanwezig was. Jullie geven aan dit niet te kunnen ophalen. Het pakket zal naar een aantal dagen weer retour naar mij gestuurd worden. En zal ik het weer opnieuw moeten frankeren om het opnieuw naar jullie te verzenden. In de hoop dat het dan wel door jullie in ontvangst genomen kan worden. Vind persoonlijk dit nogal een dingetje kost extra geld om het opnieuw te verzenden en vind niet fijn dat dat ik door deze reden het retour-tegoed vertraging op loopt. Gaat om een serieus bedrag.

Persoonlijk hoop ik dat jullie hier toch iets op kunnen verzinnen? Het staat ook niet vermeld in jullie retour voorwaarden beschreven dat dit kan gebeuren. Dat jullie niet de pakketten ophalen bij een afhaalpunt bij het niet aanwezig zijn van het bezorg moment.

En ja het klopt zeker de producten zijn perfect daar gaat het uiteindelijk om en raad ik ook iedereen aan!! Maar door dat het om een hoop geld gaat is dit best een drempel voor een eventuele volgende aankoop. Ik hoop dat ik spoedig mijn retour bedrag kan terug verwachten.. en dat ik mijn bestelling mag ontvangen.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Dag Tjitske,
Bedankt dat u zo tevreden ben over onze producten. Wij vinden het erg jammer dat de verzending van uw bestelling niet naar uw wens is verlopen.
Doordat we afgelopen vrijdag te maken hadden met de storm is DPD veel vroeger gekomen dan normaal. Vandaar dat wij uw pakket niet op tijd hebben kunnen leveren.
Wij zijn op zaterdag gesloten en normaal gesproken bezorgd de pakketservice ook niet op deze dag bij bedrijven. Hierdoor is uw retourpakket bij een PostNL afhaalpunt terecht gekomen.
Gelukkig hebben wij uw pakket alsnog op kunnen halen en het retourbedrag naar u over kunnen maken.
Daarnaast vinden wij het fijn om te zien dat u alsnog een nieuwe bestelling bij ons heeft geplaatst.
Nogmaals onze excuses en we hopen dat we alles alsnog netjes af hebben kunnen handelen voor u.
Als u nog vragen heeft kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice: 073 203 2550
Een fijne dag nog!
Het LIPOELASTIC Team

Score voor Lipoelastic B.V.: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja