Annelies

T-shirt, lange (onder)broek, muts; I-pad deken, I-pad stick, Wifi-beschermnet en gsm-stickers gekocht.
Het wifi-beschermnet doet duidelijk zijn werd --> wifisignaal lager
Het I-pad deken is van een goede kwaliteit en de warmte die de i-pad afgeeft op het lichaam is nihil geworden.
Wat de kledij betreft: de muts is aangenaam om dragen en mode-neutraal. Nu het kouder wordt doe ik hem al regelmatig aan en ook in de auto. Effect vind ik zelf moeilijk in te schatten. Idem de t-shirt en lange broek. Ik vind het wel heel aangenaam om te dragen: voelt aan als een zachte streling voor het lichaam :) maar van een anti-stralingseffect durf ik voorlopig niet te spreken. Ik slaap nog steeds niet goed en bovendien is de kledij is ook heel fragiel door de alluminiumvezels die gemakkelijk loskomen door wrijving of vasthaken. Verder vind ik dat het aanbod mag aangevuld worden met t-shirts met lange mouwen en dat de kraag van de t-shirt veel omsluitender rond de hals mag zijn (waardoor meer beschermend).

Het materiaal waaruit de anti-stralingsstoffen gemaakt zijn, zijn van een zeer goede kwaliteit.

Reactie Life-Maxx:

Dank u wel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze producten. Er zit een zilverdraad verwerkt in het materiaal en dat maakt het inderdaad kwetsbaarder. Vooral met wassen moet u opletten dat u niet wringt. Bij een aantal producten plaatsen we daarom de anti-straling bescherming tussen 2 stoffen, zodat het minder kwetsbaar is. Dank u wel voor de tips, we gaan dit onderzoeken.
Veel plezier van de producten en wellicht tot ziens !

Score voor Life-Maxx: 3/5
Zou u Life-Maxx aanbevelen? Ja