Monique Biben

Had goede verhalen gehoord en heb daarom voor dit bedrijf gekozen.

Snelle reactie op gemaakte afspraak. Contact met de klantenservice was prettig

Zwakke punten/verbeteringen

Ik heb gekozen voor een ventilatiesysteem met reiniging. De monteur had zelf geen stofzuiger bij zich, vroeg mij om een prullenbak, kende de stekker niet die op het oude systeem was aangesloten, vroeg mij om een verlengsnoer en wist niet hoe hij de schroeven uit het badkamerrooster kon krijgen. Vervolgens heeft heeft hij het vierkante rooster met een niet werkende motor in de badkamer vervangen voor een gewoon rond rooster. Wel jammer dat er maar 1 keuze was en dat ik nu met een lelijke plek in de badkamer zit. Ik ga morgen alsnog naar de Gamma om een vierkant rooster te kopen die wel op dezelfde plek past, want dit ziet er niet uit. Jammer van de €15,- die ik heb moeten betalen. De afvoer in de badkamer is schoongemaakt. Het rooster in de wc is blijven zitten, omdat daar een motor in zit die nog wel werkt, maar het kanaal daar is niet gereinigd. Dit besefte ik me pas toen hij al weg was. Ik heb er wel voor betaald. Wat ik toen ook zag was dat hij een enorme rotzooi had achtergelaten op zolder. Boorgruis op de vloer en resten van de reparatie. Bij vertrek heb ik geen handleiding of uitleg gekregen over het apparaat. Die heb ik later op internet gezocht. Aardige man hoor, de ventilator werkt, maar de afhandeling laat zeer te wensen over.

Score voor Lieshout Service: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee