Kleiman

Na afspraak te hebben gemaakt, monteur keurig op tijd, op aangegeven tijd.
Netjes alle werkzaamheden verricht, en alles netjes achtergelaten.
Rekening volgde, en wij hebben direct gebeld, dat we tevreden waren over de verrichtingen, meaar onze beloofde filters nog niet hadden ontvangen, en na de ontvangst van deze filters, per ommegaande zouden betalen.
Antwoord: dank voor het melden, op dit moment is er een probleem met levering, maar ze komen eraan.
2 weken later, een betalingsherinnering, direct weer gebeld, met zelfde antwoord, bij ontvangst van filters zal ik per ommegaande betalen, wij hadden de baas aan de telefoon, welke zijn excuus maakte, herinnering had niet gestuurd mogen worden, filters komen eraan.
2 weken later, voor het eerst van mijn leven, brief van incassoburo, eis: bedrag betalen+ rente en anders boete van 43,00 euro op te betalen bedrag.
Wederom gebeld, wederom uitleg gedaan van voorgaande, baas weer aan de lijn, excuus, had niet mogen gebeuren, moest even ergens naartoe bellen, ik begreep naar de filterleverancier , maar zou mij binnen 5 minuten terug bellen, ik zei hem hier geen vertrouwen in te hebben, maar verzekerde na dit telefoontje mij terug te bellen.
Na 1 uur heb ik zelf gebeld naar het bedrijf, maar moest vernemen dat ze gesloten waren ( was 17.30 uur ).
Volgende morgen wederom gebeld, kreeg weer de baas aan de lijn, wist niet met wie hij sprak, en moest hem weer herinneren aan voorgaande, terwijl ik hem de middag ervoor nog meerdere malen een “welgemeend” excuus heb horen melden mijn kant op.
Zijn excuus was dat na mijn telefoontje met hem, het ineens erg druk was en mij daardoor vergeten was terug te bellen, maar de filters waren onderweg.
In de middag arriveerden inderdaad mijn beloofde filters, en heb zoals ik had beloofd, het openstaande bedrag per ommegaande betaald.

Monteur was een keurige man, en heeft prima werk geleverd.

Zwakke punten/verbeteringen

Management heeft geen klantgericht oplossend gevoel, weet niet wat te doen om probleem op te lossen, buiten sorry te zeggen, geeft het gevoel dat de data info over de klant niet wordt bijgehouden, anders had ik mijn verhaal niet steeds opnieuw hoeven vertellen.
Bedrijf heeft niets laten zien, of merken, dat het excuus welgemeend was, en houden geen rekening met gevoelens van klant.

Score voor Lieshout Service: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee