Dure spots gekocht voor in de keuken, helaas werden deze beschadigd geleverd (allemaal krassen), vervolgens kregen wij twee nieuwe opgestuurd die wederom beschadigd waren (geen controle bij verzending op beschadigingen). Daarna is een kortingspercentage aangeboden, maar er werd een lager bedrag terug gestort dan afgesproken.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Goedemiddag,
Wat vervelend dat de spots beschadigd zijn aangekomen. We kijken álle lampen na voordat deze opgestuurd worden. Helaas zijn wij ook afhankelijk van GLS hoe deze met onze producten omgaan onderweg.
We hebben ons uiterste best gedaan om u zo netjes en goed mogelijk te helpen.
Dit door middel van nieuwe lampen op te sturen en u een gratis retour sticker aan te bieden zodat u de defecte lampen kosteloos retour kon sturen.
Ook bij de 2e zending hebben wij dit aangeboden. U koos voor de korting en dit bedrag hebben we gelijk terug gestort. Na een kleine rekenfout hebben wij u de volgende dag het resterende bedrag ook overgeboekt. Hiervoor uiteraard excuses aangeboden.
We hopen al met al dat u veel plezier heeft met de verlichting en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Hengelo.

Score voor Lichtcentrum Hengelo: 0.5/5