Cor Wassenaar

Nee, product was licht beschadigd. Teruggestuurd en klacht ingediend omdat verzendkosten niet worden terugbetaald, iets wat wettelijk verplicht is. Ook geen antwoordnummer voor retourzendingen, dus ook nog eens € 7,95 betalen voor retourzending via GLS. NOOIT MEER.
Aanvulling bedrag alsnog teruggestort, maar de opmerking waarom niet gebeld slaat nergens op. Op website staat: contact via telefoon of email, nou ik heb voor email gekozen. Maar ik zou een antwoordnummer nemen om retourzendingen gratis te kunnen verzenden. Dat heet service verlenen aan de klant, elke zichzelf respecterende website heeft dit. Zolang dit blijft blijf ikbijmijn standpunt, nooit meer.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste Cor,
Het is uw goed recht om deze mening te hebben. Wij zullen verzendkosten altijd vergoeden als er producten om foutieve redenen moeten worden teruggestuurd. Als het niet staat of niet naar wens is moet er voor betaald worden of kan de lamp teruggebracht worden naar de winkel. Voor wat betreft het contact opnemen: dat ging om de toon. Dit was een foutje en zoiets lossen we altijd direct op. Dat we geen antwoordnummer aanbieden heeft met de kosten van het versturen te maken, gratis verzenden bieden we al aan (boven €50,-) en gratis terugsturen kan er gewoonweg niet uit. U kunt dus ook beter in het vervolg een lamp op een andere webshop bestellen waarvan u zeker weet dat het retourneren gratis is.
Klantenservice Lichtcentrum Hengelo

Score voor Lichtcentrum Hengelo: 1.5/5