Lezen123

Klantvriendelijkheid / Customer service
Snelheid levering / Delivery time
Bestelgemak / easy ordering

Jeanette E

2 Brillen besteld waarbij er 1 goed was maar de andere niet passend. Terug gestuurd (waar voor betaald moet worden) en nog steeds geen reactie of mijn terug gevraagde geld terug gekregen helaas ...

Reactie Lezen123:

Geachte Mevrouw,
Vandaag hebben wij uw retour ontvangen en deze is inmiddels verwerkt. Wij kunnen niet inschatten waarom uw retourzending 6 dagen duurde (wellicht hemelvaart+weekend?), elke ontvangen retour wordt altijd binnen 24u verwerkt.
Enfin, betreffende het retourneren:
Inderdaad dient er bij retouren gefrankeerd te worden. Wij hebben bewust de keuze gemaakt onze prijzen zo laag mogelijk te houden door de retourkosten niet in de prijzen te verdisconteren.
Zodoende betaal je de laagste prijs en hoef je niet voor retourzendingen van anderen mee te betalen. Gelukkig passen onze zendingen vrijwel altijd door de brievenbus wat frankeren niet al te duur maakt.
Aan de andere kant lag uw bestelling boven de 25 Euro waarbij wij geen de verzendkosten in rekening brachten. Met uw retour komt het aankoopbedrag flink onder de 25 Euro, waarbij u regulier verzendkosten betaald worden. Wij zullen deze niet aan u doorbelasten en het volledige bedrag is aan u gecrediteerd. We hopen dat u ondanks uw matige beoordeling toch blij bent met onze oprechte service.
Team lezen123.nl

Score voor Lezen123: 2.5/5