Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Aspers G.F.H.A.

Leningvisie heeft een heel open communicatie reageert tot nu toe zeer goed en snel op voorkomende oneffenheden in de transacties tussen bank leningvisie en de consument.
De gesprekken zijn niet altijd leuk in de zin dat er wel eens irritatie bij mij als consument zit, maar tot op heden heeft men mij steeds op het einde van het gesprek weer vertrouwen gegeven in de juiste afloop.
wil wel vernoemen dat ik het liefst met steeds de zelfde persoon communiceer. dit geeft mij een veilig en vertrouwt gevoel, zeker omdat men dan vaak al direct samen een link heeft naar het onderwerp.

zoals boven al benoemd in mijn geval dat ik steeds snel erkent wordt aan de telefoon dat men dan ook vrij snel de dossier kennis heeft daardoor voel ik mij geen dossier of nummer maar een persoon die een vraag heeft over zijn dossier. hierbij moet ik wel aangegeven dat ik zoveel mogelijk steeds met de zelfde persoon wil communiceren.

een verbeter punt zo zijn dat men directe lijnen zou hebben van consument naar mensen zodat ondanks online contacten de consument meer het gevoel heeft dat ze persoonlijk benaderd en herkent worden.
bij drukte zou men dan pas doorschakelen naar een receptioniste en of bandje waarin men een belafspraak kan maken. directe herkenning en persoonlijk contact gevoel geeft directe rust en acceptatie.
Bij de onderstaande vragen wil ik zeggen dat mijn antwoorden persoonlijk zijn.
Had persoonlijk op een betere offerte gehoopt, en ook wel verwacht.
Deskundigheid is niet aan mij om dit goed te beoordelen. resultaat had ik gaarne beter voor mij gezien maar weet niet of er betere resultaten te behalen zijn???daardoor is het eindoordeel wellicht te laag of te hoog

Score voor Oversluiten.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: persoonlijke lening