Lendahand

Lendahand Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lendahand? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company532
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lendahand met 9.1/10. Gebaseerd op 532 ervaringen.
Correcte afhandeling
Zeer goed (9/10)

Beoordeling

Lendahand 1 beoordeling
Prima (7/10)

Ik vind persoonlijk dat er meer duidelijkheid mag komen in de cijfers van de leningnemers en hoe zij denken dit terug te kunnen betalen (business case)

Reactie Lendahand:

Dank voor uw feedback! Alle cijfers van onze lokale partners (de leningnemers) zijn te vinden op de lokale partner pagina's: https://www.lendahand.com/nl-nl/local-partners
Als het gaat om een directe investering, staat alle informatie vermeld op de projectpagina zelf, inclusief credit analyse door een externe partij. hgr Peter

Score voor Lendahand: 3.5/5
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Ik heb enkele investeringen gedaan, er zijn helaas weinig keuzes, maar wel varierend tussen gericht en breed, dat is prettig..
ik vind persoonlijk dat er meer duidelijkheid mag komen in de cijfers van de leningnemers en hoe zij denken dit terug te kunnen betalen (business case).

Bedrijfsinformatie

De sociaalste crowdfunder van Nederland. Via Lendahand is het mogelijk om MKB kredieten te verstrekken aan ondernemers in opkomende economieën. Op die manier ontvangt u 3-4% rente én ondersteunt u banencreatie. Dat is sociaal en financieel rendement.
Adres
Conradstraat 38