Lendahand

Lendahand Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lendahand? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company533
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lendahand met 9.1/10. Gebaseerd op 533 ervaringen.
Correcte afhandeling
Prima (7/10)

Beoordeling

Lendahand 1 beoordeling
Jan Okken
Jan Okken

Wervend maar komt wel betrouwbaar over. Mooi dat je in een paar regels kunt lezen om wie het gaat en wat ze beogen.
Ik heb nu aan een aantal projecten meegedaan. De eerste terugbetalingen moeten nog plaats vinden. Als in de praktijk gaat blijken dat er inderdaad goed terugbetaald wordt dan wil ik zeker de deelname aan de projecten uitbreiden.

Score voor Lendahand: 4/5
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Wervend maar komt wel betrouwbaar over. mooi dat je in een paar regels kunt lezen om wie het gaat en wat ze beogen..
ik heb nu aan een aantal projecten meegedaan. de eerste terugbetalingen moeten nog plaats vinden. als in de praktijk gaat blijken dat er inderdaad goed terugbetaald wordt dan wil ik zeker de deelname aan de projecten uitbreiden.

Bedrijfsinformatie

De sociaalste crowdfunder van Nederland. Via Lendahand is het mogelijk om MKB kredieten te verstrekken aan ondernemers in opkomende economieën. Op die manier ontvangt u 3-4% rente én ondersteunt u banencreatie. Dat is sociaal en financieel rendement.
Adres
Conradstraat 38