Lendahand

Lendahand Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lendahand? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company466
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lendahand met 9.2/10. Gebaseerd op 466 ervaringen.
Prima (7/10)
Correcte afhandeling
Zeer goed (9/10)
Uitstekend (10/10)

Beoordeling

Lendahand 1 beoordeling
Goed (8/10)

Klantvriendelijke organisatie. Enige aandachtspunt is de summiere informatie bimnen mijn Lendahand over de details van de investeringen en terugbetalingen. Mag wat overzichtelijker. Verder alleen maar lof.

Reactie Lendahand:

Dank voor uw feedback! De Mijn Lendahand omgeving wordt steeds verder uitgebreid. Momenteel treft u in Mijn Financieel Overzicht al heel veel relevante overzichten en bedragen aan, inclusief spreiding over landen en partners. In Mijn Investeringen zijn alle individuele projecten terug te vinden. Graag horen we welke informatie u nog mist! hgr Peter

Score voor Lendahand: 4/5
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Klantvriendelijke organisatie. enige aandachtspunt is de summiere informatie bimnen mijn lendahand over de details van de investeringen en terugbetalingen. mag wat overzichtelijker. verder alleen maar lof.

Bedrijfsinformatie

De sociaalste crowdfunder van Nederland. Via Lendahand is het mogelijk om MKB kredieten te verstrekken aan ondernemers in opkomende economieën. Op die manier ontvangt u 3-4% rente én ondersteunt u banencreatie. Dat is sociaal en financieel rendement.
Adres
Conradstraat 38