Lendahand

Lendahand Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lendahand? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company467
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lendahand met 9.1/10. Gebaseerd op 467 ervaringen.
Goed (8/10)

Lendahand 1 beoordeling
Andrea
Uitstekend (10/10)
Andrea

Ik ben pas net begonnen met investeren maar ik vind de website tot nu toe overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Bijzonder om op deze manier lokale ondernemers in opkomende economieën te kunnen steunen. Het lijkt mij mooi als je na de terugbetaling van de lening nog kunt lezen hoe het de ondernemer is vergaan / vergaat. Zo vergroot je de band tussen investeerders en de lokale ondernemers. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de terugbetalingen e.d. :-)

Score voor Lendahand: 5/5
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Ik ben pas net begonnen met investeren maar ik vind de website tot nu toe overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk. bijzonder om op deze manier lokale ondernemers in opkomende economieën te kunnen steunen. het lijkt mij mooi als je na de terugbetaling van de lening nog kunt lezen hoe het de ondernemer is vergaan / vergaat. zo vergroot je de band tussen investeerders en de lokale ondernemers. ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de terugbetalingen e.d. :-).

Bedrijfsinformatie

De sociaalste crowdfunder van Nederland. Via Lendahand is het mogelijk om MKB kredieten te verstrekken aan ondernemers in opkomende economieën. Op die manier ontvangt u 3-4% rente én ondersteunt u banencreatie. Dat is sociaal en financieel rendement.
Adres
Conradstraat 38