Wij hadden hele mooie trouwkaarten besteld. Ik had een voorbeeldkaartje met voorbeeldtekst gebruikt en aangepast naar wens. Dat ging erg gemakkelijk en het was leuk om te doen. Wij waren tevreden met ons proefkaartje en plaatste de volledige bestelling. Toen we de kaarten binnen hadden gekregen ontdekte we tot onze grote schrik twee spellingsfouten. Deze bleken in de voorbeeldtekst te staan. Tijdens het bewerken had ik dit helaas over het hoofd gezien, ondanks het vele controleren. Aangezien het rond negen uur 's avonds was, heb ik een e-mail gestuurd naar leintjes.nl Heel snel daarna werd ik al opgebeld en is het probleem opgelost. We hebben samen doorgenomen wat er aangepast moest worden en ze hebben de kaarten opnieuw gedrukt op hun kosten. Een super service! Ik zou hier zo weer kaarten bestellen. Het zou leuk zijn als ze meer verschillende voorbeelden van geboortekaartjes zouden hebben. Wie weet dat ik die hier dan ook bestel. Nogmaals bedankt voor de geweldige service en voor de hele mooie bijzondere kaarten! We hebben er veel complimenten over gekregen.

Score voor Leintjes.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja