Leefhuus

Alies Koetsier

Mooi stoeltje, opzich netjes afgeleverd. Stevig model. Wat me tegenviel was de kleur van het stoeltje. Deze week in onze beleving sterk af van de foto die we op de weblog zagen. Doordat de poten weer van licht hout zijn en de zitting van wat donkerder hout oogt het stoeltje wat goedkoop. Mensen schrikken als ze horen dat we er 90 euro voor betaald hebben. Dat vinden we wel jammer. We hadden liever 1 kleur hout gehad voor de hele stoel, en dan wat donkerder, conform de foto die op de weblog stond.

Reactie Leefhuus:

Wat jammer om te lezen dat jullie niet helemaal tevreden zijn met het stoeltje. Wij hebben vooraf veel contact gehad over het stoeltje. Als je dan achteraf toch niet helemaal tevreden bent, schroom dan niet om wederom contact met ons op te nemen. Wat betreft het hout. Iedere steigerhouten plank verschilt inderdaad van kleur. Deze planken zijn in de bouw gebruikt op de steigers en hebben door het werk dat er op is verricht allemaal een eigen uitstraling gekregen. Wij geven deze planken een tweede leven door er bijvoorbeeld unieke kinderstoeltjes van te maken. Dat de prijs voor jullie stoeltje hoger was, heeft te maken met dat jullie de naam er ingebrand wilden hebben. In de webshop staan ook kinderstoeltjes die niet gepersonaliseerd worden en die zijn €25,- goedkoper. Ondanks dat het niet helemaal was zoals verwacht hopen we dat jullie zoontje er blij mee is en er nog lang plezier van mag hebben. En mochten jullie nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Score voor Leefhuus: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Stoeltje met naam