Wim Evegroen

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf met een ongelofelijk slechte service en incapabel personeel. Presteren het om bij 1 bestelling 5 items te vergeten. Daarna gemaild en diverse keren gebeld, maar dan wordt gewoon glashard vergeten het tijdig op te sturen. Dat is erg fijn als je een afspraak met een electricien hebt staan om de aansluiting te verzorgen. Vandaag krijg ik eindelijk de spullen binnen en is gewoon het verkeerde materiaal opgestuurd. Is blijkbaar erg lastig voor Bart om zijn mooie beloften waar te maken. Hij ging er zelf achteraan en er persoonlijk voor zorgen dat het goed zou komen. Echt fantastisch op deze manier de afspraak met de electricien kan weer worden afgezegd en werkzaamheden hierna lopen ook in het honderd.

Vlotte babbel, maar helaas wordt het niet waargemaakt

Controle, service, klantvriendelijkheid en check of het personeel dat wordt aangenomen kan nadenken en lezen

Reactie Ledstripkoning:

Goedendag,
Ik vind het vervelend om te lezen dat er verschillende dingen fout lijken te zijn gelopen bij uw bestelling. Ik heb hierover telefonisch contact met u gehad. Echter had u momenteel alle benodigde producten ontvangen en de installatie geplaatst waardoor ik op dit moment niets meer voor u kon betekenen om dit alsnog op een prettige manier af te ronden. Wel zal ik zoals telefonisch besproken tegemoet komen in de zelf nabestelde extra montage materialen. Ik wil ook mijn oprechte excuses aanbieden voor het verloop van uw bestelling. Dit is uiteraard niet de manier hoe wij met bestellingen/leveringen om willen gaan. Echter hoop ik u in de toekomst te kunnen laten zien dat wij van dit soort momenten leren en over het algemeen de bestellingen zonder problemen verlopen.
Laura

Score voor Ledstripkoning: 0.5/5