Verlinde

Een halve dag na mijn bestelling kreeg ik bericht dat niet alle producten leverbaar waren en dat de levering vertraging opliep.
Een dag later werd een week vertraging voorzien. Na die week werd...
Een dag later werd een week vertraging voorzien. Na die week werd het nog drie weken. Na verstrijken van die termijn heb ik zelf contact op moeten nemen en heb om een alternatief gevraagd. Dit is mij twee dagen daarna geleverd.
De dingen die ik besteld had, stonden als ‘morgen geleverd’ op de site.

Behoorlijke keuze, goede producten in de verkoop.

Informeren op de website dat spullen niet op voorraad zijn.

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor uw review. We willen u laten weten dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen en het betreuren om te horen dat u teleurgesteld bent. Wij hebben getracht om contact met u op te... Hartelijk dank voor uw review. We willen u laten weten dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen en het betreuren om te horen dat u teleurgesteld bent. Wij hebben getracht om contact met u op te nemen, helaas hebben wij nog niets van u vernomen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn met hun ervaring bij ons, en we streven ernaar om eventuele problemen die zich voordoen snel en effectief op te lossen.

Van alles

Slecht

Contact

Batt kunnen leveren van de duren led lantarens kan dat een accu stuk gaat wil zelf wel betalen maar krijg tehoren dat zij het niet kunnen leveren lekker haal ze iedere winter binnen na twee jaar kan... Batt kunnen leveren van de duren led lantarens kan dat een accu stuk gaat wil zelf wel betalen maar krijg tehoren dat zij het niet kunnen leveren lekker haal ze iedere winter binnen na twee jaar kan je en lantaren van 120 euro niet meer gebruiken pff fijn bedrijf

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review. Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw solarlamp. Ik heb het contact terug gelezen en ik zie dat we eerder contact hierover hebben... Bedankt voor uw review. Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw solarlamp. Ik heb het contact terug gelezen en ik zie dat we eerder contact hierover hebben gehad en het probleem destijds naar tevredenheid hebben opgelost.
Als u toch terug wilt komen op deze afgesproken oplossing dan verneem ik dat graag van u en kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden.

Luiting

Goed snelle levering

Veel keuze

Leters beschrijving mogen wel wat groter...

Vincent

Prima geholpen via Bol.com

Goede omschrijving en juiste prijs. Was op voorraad.

Ik bestelde dit artikel op zondagmiddag. Levering zou maandag plaatsvinden. Na het plaatsen van de bestelling ontving ik de bevestiging van levering op dinsdag. Denk dat het goed is, om dit af te... Ik bestelde dit artikel op zondagmiddag. Levering zou maandag plaatsvinden. Na het plaatsen van de bestelling ontving ik de bevestiging van levering op dinsdag. Denk dat het goed is, om dit af te stemmen met Bol.com.

Gianotten

Heel netjes en professioneel

Hele hulpvaardige mensen toen ik een mail stuurde met een vraag. Alles werd zeer keurig verpakt aangeleverd, met heldere 😄 info….

RBS.33 / Beeckelaers

Zeer goed

snelle levering en correct

Smits

Ik heb het besteld maar heb het nog niet binnen Mvg

Kan ik niet zeggen heb het nog niet ontvangen

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben dit voor u nagekeken en kunnen zien dat het bestelde artikel netjes geleverd is. Wij hebben onlangs getracht contact met u op te nemen om te kijken wat u... Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben dit voor u nagekeken en kunnen zien dat het bestelde artikel netjes geleverd is. Wij hebben onlangs getracht contact met u op te nemen om te kijken wat u nog mist in uw bestelling. Helaas hebben wij nog niets van u mogen vernemen. Graag komen wij in contact met u.

Noorlander

Duidelijke informatie over producten

Veel verschillende producten

Van Vooren

Zeer goeie indruk

Info op website

Kevin Goossens

Supersnelle levering, erg goed product, zeer behulpzame klantendienst en makkelijk bereikbaar.

Geen minpunten. Top service en product.