J. Hardes

Na zo'n 7 maanden deed mijn afstandsbediening het niet meet van mijn ledstrip verlichting. Eerst een mail gestuurd (het was nl weekend). Op maandag direct keurige mail terug waarin ze beloofde een nieuwe batterij te sturen. Toen die woensdag binnen was, bleek dat het probleem niet opgelost te hebben.. Gebeld en door Robert echt prima geholpen en mij toegezegd dat ik een nieuwe afstandsbediening zou krijgen die donderdag afgeleverd zou worden. Helaas donderdag niets ontvangen. Vrijdagmiddag weer gebeld, toen kreeg ik een dame aan de lijn die mij beloofde dat ik terug gebeld zou worden, omdat zij mij niet kon helepen.
Dat gebeurde niet (inmiddels beetje teleurgesteld), dus zelf nog maar een keer gebeld. Gelukkig kreeg ik Robert weer aan de lijn en die was verbaasd dat ik nog niets had ontvangen. Bleek bij TNT pakketpost wat mis te zijn. Hij zegde mij opnieuw toe dat hij mij nogmaals een nieuwe afstandbediening zou sturen. Daarna nog een keer gebeld omdat ze mij de track en Trace code niet konden geven omdat die pas na 6en bij hun binnen zou zijn.
Ik heb vandaag gelukkig de afstandbediening inmiddels ontvangen, en gelukkig het probleem is opgelost.
Dank je wel Robert en dank je wel Ledstripkoning voor de goede service.
Ik geef 4 sterren omdat ik vind dat de belofte van de dame om terug te bellen niet was nagekomen en Robert er ook niets van wist, dus dat kan beter (interne communicatie)
Robert krijgt van mij een 10

Interne communicatie (zie ervaring)
en bij de onderstaande punten om te beoordelen een nvt keuze, tenslotte heb ik nu niets besteld

Score voor Ledstripkoning: 4/5
Zou u Ledstripkoning aanraden? Ja