M. van Hattem

Ik ben helaas teleurgesteld. Ik bestel iets van de website, iets specifieks, maar krijg iets anders geleverd. Om precies te zijn, ik bestelde de Fenix PD35 Tac in de gelimiteerde camo editie (de V1.0), een zaklamp die ik al een tijdje wilde hebben, maar bijna nergens meer te krijgen was. Het ging mij om de kleuren en om de TAC-editie. Ik krijg echter de Fenix PD35 v2.0 in digital camo geleverd. In essentie een betere versie van de PD35, maar die heb ik niet besteld. Nogmaals, ik wilde de TAC-editie in het oude camouflagepatroon.

Ik begrijp dat die dus waarschijnlijk uitverkocht was en dat ze mij maar een nieuwere soortgelijke versie stuurde. Ik heb het er daarom ook maar bij gelaten, maar ik vindt het niet fijn dat webwinkels maar aannames maken. Ik ben vaak op zoek naar specifieke producten of versies daarvan. De webwinkel zou mij een mailtje hebben moeten sturen dat het artikel dat ik gekozen had niet meer beschikbaar was en kan dan eventueel een alternatief voorstellen.

Ook nu staat de niet geleverde versie nog op de website: https://www.ledscherp.nl/fenix-pd35-tac-camo

Heel jammer, dat men niet nauwkeuriger is. Als mij zoiets overkomt is het ook onwaarschijnlijk dat ik nog iets zal bestellen, dus de webwinkel doet zichzelf ook geen plezier met deze service.

Reactie Ledscherp.nl:

Goedemiddag Michel, bedankt voor je feedback. WE hebben geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen maar dit is helaas niet gelukt. WIj gaan voor je uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en zullen je hier ook over informeren. Excuses voor het ongemak en je hoort van ons. Team Ledscherp.nl

Score voor Ledscherp.nl: 2/5
Geslacht: man