poortdok

WIE VERANTWOORDELIJK IS VOOR ONDERSTAANDE TEKST MOETEN ZE OP CURSUS STUREN. DAAR KOMT BIJ ALS IK BEL MET EEN NEDERLANDS BEDRIJF WIL IK IN HET NEDERLANDS AANGESPROKEN WORDEN EN DAN PAS EVENTUEEL DE KEUS HEBBEN VOOR EEN ANDERE TAAL.(DOE MAAR GEWOON DOE JE AL GEK GENOEG) IS EEN OUDE UITDRUKKING!

Beste klant,

Bedankt voor je interesse!

Op dit moment is het erg druk bij ons Sales & Support team. Wij proberen je bericht zo snel mogelijk inhoudelijk te beantwoorden. Door middel van dit bericht willen wij je laten weten dat wij ernaar streven om je mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Aangezien wij elke aanvraag nauwkeurig in behandeling nemen, streven wij ernaar om je binnen 48 uur een antwoord te geven. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk te woord te staan, onze excuses voor het ongemak.

Echter duurt het leveren iets langer dan je normaal van ons gewend bent.
Dit wegens grote uitval van het personeel in het magazijn (zie website).

Bedankt voor je begrip en een fijne dag gewenst!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak!
Wij hebben onze automatische berichten aangepast en verduidelijkt.
Aangezien wij een internationaal bedrijf zijn, hebben wij collega's die verschillende talen spreken, waaronder Engels en Duits. Indien de Nederlandse lijnen bezet zijn kan het voorkomen dat u een Engels- of Duitstalige collega aan de lijn krijgt.
Hopelijk hebben wij u voldoende geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Score voor Ledpaneelgroothandel: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Would you recommend us? Ja