Product is perfect. Levensduur moet zich uiteraard nog bewijzen.
De informatie over levering is niet zoals je verwacht. Bestellen voor 21.00 uur, levering volgende dag. Dat klopte niet. Dat werd een dag later. Op de website staat dat wanneer binnen 2 dagen het product niet binnen is je contact kunt opnemen. Dat is niet klantvriendelijk en vooraf geeft dat ook niet veel vertrouwen. Verder werd er ook geen info verstrekt tijdens de wachttijd na bestellen en tot levering. Zonder verdere aankondiging wordt het pakket dan 'ineens' geleverd.

Reactie Ledinbouwspotsleds.nl B.V.:

Beste,
Zoals u overal heeft kunnen zien en lezen, ook op de website van Post.nl is er de laatste weken i.v.m. de december drukte en sneeuw wat vertraging opgelopen bij Post.nl. De track en trace en het verloop van de bestelling word altijd aan u gemaild. Dat u de bestelling een dagje te laat heeft ontvangen spijt ons maar van onze kant is hier naar Post.nl alle begrip voor, de mensen doen in weer en wind hun uiterste best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Helaas lukt dit niet altijd.
U mag altijd eerder dan binnen de 2 dagen contact met ons opnemen maar onze ervaring heeft ons geleerd dan 99,9% van de bestellingen binnen 2 dagen worden bezorgd. Mocht dit een keertje niet zo zijn dan neemt Led Inbouwspots Leds direct zijn verantwoordelijkheid en verstuurd de bestelling nogmaals.
Bovenal zijn we blij dat u de spots heeft ontvangen en wensen u hiermee in het bijzonder veel plezier!
Vriendelijke groet
Martin Engbers
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Score voor Ledinbouwspotsleds.nl B.V.: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja