LeaseM

Maud van Dalen

Al een tijdje was op aan het kijken naar een nieuwe auto, toen kwam mijn moeder met het idee om naar Peugeot te gaan. Toen ik een afspraak had gemaakt met heer G van Heesch om te kijken wat het beste bij mij zou passen kwamen we bij een 108 top uit. Hij ging kijken wat voor mij het meest gunstige zou zijn, toen kwamen we uit bij Lease'm.
Mij werd verteld dat ik eind maart de auto zou kunnen verwachten, dat is toen nog eerder geweest. Super fijn!
In de tussentijd veel duidelijk mailtjes van jullie met uitleg hoe alles gaat verlopen. Samen met mijn moeder ging ik de auto ophalen, ik ben er super tevreden over!! Over de service van jullie, van de heer van Heesch en over de auto.

Dankjewel!

Hoe ben je bij Lease’m terecht gekomen?

Anders

Reactie LeaseM:

Beste Maud, wat heb jij veel tijd en aandacht besteed om deze beoordeling te schrijven. En dan ook nog eens zo'n prachtig verhaal. Hier worden we erg blij van en doen we het allemaal voor. En wat is de Peugeot 108 Top een goede keuze! Daar ga je ongetwijfeld veel prettige kilometers mee maken. Geniet ervan. En oprecht bedankt voor deze woorden.
Groet,
Jorrit van Lease'm