LeaseM

Na 5 jaar gebruik van de auto zijn er normale gebruikspoten te zien (lichte steenslag, kleine niet opvallende deukjes). Volgens MKB lease dient de auto hetzelfde te zijn als toen die nog in de showroom stond. De zgn onafhankelijke keuring is totaal niet onafhankelijk. Heb vooraf de auto laten beoordelen door een eigen keurmeester. Die kwam tot een totaal andere conclusie.
Plus de rekening die gestuurd is, is belachelijk hoog.

Hoe ben je bij Lease’m terecht gekomen?

Anders

Reactie LeaseM:

Beste Anoniem,
Vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Inmiddels hebben we uitvoerig contact met je gehad over de eindinspectie van de auto én het dossier nogmaals bekeken. De schade aan de ingeleverde auto is meer dan lichte steenslag en kleine deukjes (Het rapport met de foto’s hiervan hebben we je ook nogmaals getoond/toegestuurd). De eindinspectie is verder geheel volgens het inleverprotocol verlopen. Uiteraard heb je altijd nog de optie om de schades zelf te laten repareren, als jij van mening bent dat dit voordeliger kan. Hier heb je echter geen gebruik van gemaakt. De doorbelastingen die zijn gedaan per schade, zoals het Keurmerk Private Lease dit ook voorschrijft in haar voorwaarden, zijn terecht en volgens het inleverprotocol zoals omschreven onderaan de Lease’m site.
Vriendelijke groet,
Patrick van Lease’m