Diepgang
Aanmelden
Leraar

Ellen D'hoedt

Ik volg Art-Director. Art-Director bevat verschillende modules
waarvan ik uiteindelijk één totaal heb afgewerkt met het examen. Het gaat over de module reclame in de praktijk.
De andere twee module, communicatiemanager en copywriting heb ik de huiswerken afgerond.
Ik ben over deze 3 modules heel erg tevreden. Ik heb veel bijgeleerd.

Ervaringen cursus

De module communicatiemanager was een leerrijke cursus en mooi, verzorgd en gestructureerd. Ook zat bij de cursus een samenvatting. Dit heb ik wel nodig bij het leren van mijn lesstof. Ook ben ik heel erg positief over de tips en feedback die ik kreeg bij de verbetering van huiswerk. De lerares was heel erg vriendelijk.
Ook voor de module copywriting was een heel boeiende en leerrijke cursus. De cursus was mooi, verzorgd en gestructureerd. Bij ieder hoofdstuk zat er een samenvatting. Dit maakt het leren gemakkelijker op. Ook ben ik heel erg positief over de tips en feedback die ik kreeg bij de verbetering van mijn huiswerk. De lerares was heel erg vriendelijk en begripvol.
Ten slotte voor de module van reclame in de praktijk had ik het laat door dat ik hulp mocht vragen bij het leren van mijn module. Want bij deze module stak er geen huiswerken bij. Ik krijg graag feedback en tips maar spontaan vragen naar feedback en tips is voor mij wat moeilijker. Vandaar ik het wat spijtig vond dat er geen huiswerkopdrachten bij stak.
Ik heb aan het examen deel genomen en uiteindelijk ben ik wel geslaagd.

Score voor Laudius-nl: 4.5/5
Zou u Laudius aanbevelen? Ja