Info over verloop order / About turnover order
Snelheid levering / Speed delivery
Informatie op de website / Information at the website
Bestelgemak / Easy ordering

N

Zeer fijne webshop met veel extra informatie en tips en tricks om direct aan de slag te kunnen.

Sterke punten / Strong points

Alles verliep heel vlot bij de bestelling en verzending. De levering was ook heel netjes en met zorg verpakt.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

De webshop is niet helemaal volledig. Op de site wordt verwezen naar bepaalde producten, maar die zijn niet terug te vinden in de shop. Vb. beGloss, gewone runners en stoppers voor de ritsen per meter.

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Dat klopt, sommige producten halen wij uit het assortiment als ze niet populair zijn of als er geen vraag meer naar is. BeGloss hebben wij zelf uit de shop gehaald omdat wij het geen fijn product vinden. Daarom verkopen wij nu tot volle tevredenheid van onze klanten alles van ViviShine. We verkopen al jaren 1 soort runner , het is een runner met 2 sleuteltjes. Stoppertjes voor ritsen was geen vraag meer naar, dus daar zijn we mee gestopt. Ritsen kunt u smelten met een soldeerboutje, daarom verkopen we nu dus ook kleine soldeerboutjes. Dat is een mooie nette onopvallende oplossing voor de ritsen.

Score voor Latex Repair: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? / Would you recommend this company? Ja
Starter pack deluxe, sheets, fournituren