Wim C. Holm

Als gevolg van een crash van mijn 10 oude pc op zoek gegaan naar een betrouwbare leverancier van refurbished computers. Via diverse vergelijking sides kwam ik al snel bij Laptops4all uit. De adviezen en aanbevelingen die ik kreeg waren zo positief dat ik besloot een recente HP aan te schaffen. Meerdere telefoontjes met o.m. Jocelyn Wolzak gevoerd voor aanvullende info. Na een door mij gevraagde upgrade om het geheugen uit te breiden werd de pc dezelfde dag verzonden. Zoals beloofd werd de pc de volgende dag keurig ingepakt met een speciaal daarvoor gebruikte techniek om de pc in de doos tegen schokken en/of schade te beschermen bij mij afgeleverd. Wat mij nog het meest verbaasde dat ik, hoewel heel kritisch ben ingesteld, na nauwkeurige inspectie geen enkele gebruik sporen heb kunnen ontdekken. Voor mij staat er een nieuwe en geen gebruikte pc op mijn bureau. En dat voor een zeer aannemelijke prijs/kwaliteit. Waarvan de kwaliteit bij mij zeer hoog staat aangeschreven. Ok de after sales service met aanvullende vragen worden zonder probleem behandeld. Zoekt u voor weinig geld een uitstekende computer die aan uw eisen en verwachtingen voldoet kan ik LAPTOPS4ALL zeer zeker aan bevelen.

Uitstekende voorlichting.
Doen wat wordt beloofd.
|Zeer vriendelijk personeel.
Leveren uitstekend product.

Score voor Laptops4all.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Laptop/Computer: HPCompaq 8200 Elite Tower