Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Lois

Het onderwijs was heel open; ze stellen vragen zodat je aan het denken gezet wordt. Je leert niet te doen wat er gevraagd wordt, maar juist hoe je jouw eigen mening en gedachteproces kan vormen en uiten.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Retorica in Rome

Lessen in Rome heeft op zichzelf al grote indruk! Je leert comfortabel te zijn in je doen en zijn zodat spreken vlot gaat! Dit gecombineerd met het oog om beter te worden in het redeneren, spreken en luisteren, maakt een bloeiende mengsel van leerzaamheid en groei in grote stappen.

De planning was een beetje chaotisch. Vrije tijd was ook minimaal omdat alles zo volgepland was. Ik snap dat het niet de bedoeling is om Rome te toeren en alle relevante gebouwen te bezoeken, maar iets meer tijd om ook de stof te kunnen verwerken zou gewaardeerd zijn.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Zeker van het spreken en de feedback. Elke keer weer een nieuwe stelling om jezelf uit te dagen. De stappen vooruit waren ook duidelijk te zien tijdens de eindspeeches. Ook van de gastsprekers heb ik veel geleerd en inspiratie opgedaan. De voorzitter van de FAO liet mij zien dat de waardes die ik heb ook toegepast kunnen worden bij een baan en dat is enorm inzichtvol. Een soortgelijke kans krijgt men op school niet!

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Duidelijk! Ook heel verleidelijk op je voor alle cursussen in te willen schrijven.

Score voor Landmerk: 4.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica in Rome