Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Charlotte Loeff

Ik heb echt enorm genoten van mijn Reis naar Rome het was echt een ervaring om nooit te vergeten. Ik heb echt extreem veel geleerd en het onderwijs werd echt op een hele leuke en interactieve manier gegeven. De docenten waren heel aardig en gezellig en hetzelfde geld voor mijn mede-studenten.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Retorica in Rome

De locatie was echt geweldig met uitzicht op de sint-Pieter. Daarnaast was ook het onderwijs echt geweldig en de verschillende gastsprekers waren ook heel erg leerzaam.

De reis zou nog beter worden als we iets meer uitleg zouden krijgen over de functie van de verschillende gastsprekers. Ook zou het beter zijn als we een groter deel van de literatuur zouden kunnen behandelen.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik heb het meest geleerd van het spreken en de verschillende speech opdrachten. Vooral omdat je elke keer bepaalde stukjes opnieuw moet doen zodat je hier extra goed op kan oefenen.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Ik vind het aanmeldingsproces goed alleen zou het fijn zijn als je na je aanmelding een bevestiging krijgt dat je in ieder geval weet dat je aanmelding goed is binnengekomen.

Score voor Landmerk: 4.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica in Rome