Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Lois

Super veel genoten, geleerd en ervaren. De sfeer bij de cursus was enorm verfrissend; zeer gemotiveerde leerlingen die elkaar helpen, steunen en motiveren. Ook moeten we de inspirerende cursusleiders en leerzame lesmateriaal niet vergeten. Onvergetelijk en zeker de tijd, energie en geld waard. Ik heb bijna geen woorden om het te omschrijven. Wat ik meegemaakt heb is iets heel speciaals en ik zou heel graag weer meedoen met een cursus van Landmerk.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Zomerschool 2021

-gedeelde motivatie en inzet van docenten en leerlingen
-wisselwerking tussen docenten en leerlingen (actieve houding tijdens de lessen)
-zeer diepgaande gesprekken die allerlei gedachtengangen inspireren
-je WILT meer weten/leren; het voelt niet verplicht

boeken aanraden :)

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ook al was de stof zeer interessant is bij mij de manier van lesgeven het meest bijgebleven. De cursus is heel interactief en zorgt ervoor dat iedereen heerlijk meedoet. Niks is goed of fout en bijna alles kan besproken worden. Ook word je enorm gestimuleerd om beter te worden in lezen, schrijven en vóóral denken. Het is vervelend om toe te geven dat ik die dingen beter geleerd heb in één week zomerschool van Landmerk dan school dat mij ooit geleerd heeft.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

De website vind ik zelf een beetje ingewikkeld, maar alles is wel te vinden als je iets aandachtiger bezig bent.

Score voor Landmerk: 5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Zomerschool 2021