Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Norah Sanders

De Zomerschool: Plato, Politiek en de Kunst van het Schrijven van Stichting Landmerk heeft mijn manier van denken voorgoed veranderd. Tijdens deze gezellige, maar vooral ook educatieve week zijn mijn mens en wereldbeeld verandert door de ideeën van Plato en de diepgaande discussies die wij daarover hebben gehad.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Zomerschool: Plato, Politiek en de Kunst van het Schrijven.

- De colleges waarin aan de hand van de discussies van de leerlingen de stof wordt behandeld.
- Het bespreken van de essays, door ze woord voor woord door te lezen en te verbeteren.

- De tijd die wij kregen om onze essays in te schrijven was een beetje krap. Als je mensen meer tijd geeft om hun essays te schrijven zullen deze beter doordacht zijn en ze hebben meer tijd om te werken aan hun verbeter punten.
Aan de andere kant, is dit tijdslimiet ook goed omdat het helpt perfectionisme tegengaan en gewoon je best doen in de tijd die je hebt.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

ik heb het meeste geleerd van de essays bespreken. Tijdens de zomerschool bespraken wij essays door, in kleine groepjes, woord voor woord door onze essays heen te gaan en deze te verbeteren. Hierdoor wordt je echt geconfronteerd met je fouten en kan je deze verbeteren.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Ik vindt de omschrijving van de cursus op de website duidelijk. Het aanmeldproces zit ook goed in elkaar.

Score voor Landmerk: 4.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Zomerschool Plato, Politiek en de Kunst van het Sc...