Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Ik vond het heel leuk en heb er ook heel veel van geleerd. Omdat het zo'n klein groepje was kon je heel diep ingaan op de stof, en ging ik op een hele andere manier nadenken als ik iets had gelezen. Ik heb een hele goeie indruk gekregen van wat rechten nou eigenlijk inhoudt en ben veel beter geworden in speechen.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

recht en retorica

Ik vond het leuk dat het elke keer ergens anders was. We hebben veel speciale gebouwen of bedrijven gezien en dan krijg je ook een goeie indruk van hoe t kan zijn als je echt gaat werken als bv. advocaat. Ik vond het ook leuk dat we steeds een andere gastspreker kregen en dat het ook vaak mensen waren die echt veel hebben bereikt in hun leven. Verder vond ik het fijn dat we een deel van de dag de teksten bespraken en het andere deel gingen speechen.

Ik vond het heel leuk dat we als advocaat voor zaken moesten pleiten, maar het was misschien om de echte gang van zaken beter te begrijpen leuker geweest om een keer de hele zaak na te doen. Dus bv. met een voor en tegen advocaat, rechter en officier van justitie. En ik denk dat we eerder in de 8 weken uiteten moeten gaan, want ik vond dat wel heel leuk maar als we dat eerder deden waren de onderlinge banden sterker denk ik.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik denk het recht gedeelte. Ik heb daar dingen geleerd die ik nooit zelf zou kunnen weten en het kwam allemaal uit universitaire boeken, dus is het ook al een voorproefje voor de universiteit. Ik heb ook heel veel geleerd van het retorica gedeelte. Maar ik denk dat ik vooral beter ben geworden in het spreken door de feedback die ik kreeg, en niet per se door de retorica lessen.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Ik vond de website en het aanmeldproces heel duidelijk toen ik mij wilde inschrijven.

Score voor Landmerk: 5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: recht en retorica