Particulier

Wat een ontzettend slechte service heeft dit bedrijf. Het hele retourbeleid is een aanfluiting, om nog maar te zwijgen van de snelheid waarop de binnendienst reageert of dingen oppakt.

Mijn retourzending stond al ruim 2,5e week bij hen in het magazijn, maar zij hebben hem niet ontvangen? Heel bijzonder.
Ze houden zich streng aan de 14 dagen wettelijke tergbetaaltermijn, maar met deze smoes houden ze andermans geld nog langer op hun rekening. En als je ze hier op wijst krijg je geen reactie!
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar...

Tip aan de eigenaar: investeer in goed personeel en regel de zaken beter

Reactie LampenOnline.com:

Beste heer of mevrouw Franken,
Allereerst bedankt voor uw feedback! Ik ben zeer tevreden met de mensen die wij momenteel hebben werken, niks mis mee. Het is heel eenvoudig, wij zijn als webshop met de merken die wij voeren vooral goedkoop en de beste service is niet direct ons speerpunt. Het gaat helaas niet samen, goedkoop en tegen lage kosten moeten werken om de prijzen zo laag te kunnen houden en tegelijkertijd de beste service bieden en snel uit voorraad alles kunnen leveren, onmogelijk! Uw opmerking over geld opzettelijk vast houden voor 14 dagen, dat is de grootst mogelijke onzin, ik zou niet weten waarvoor, moet bijna geld betalen met geld op je rekening, wat de reden wel is, eenvoudig. Om de kosten laag te houden, personele bezetting minimaal en zodoende worden retourzendingen maar eens in de zoveel tijd behandeld. Maar 14 dagen is keurig volgens de wet, dezelfde wet die u het recht geeft zaken retour te sturen.
Ter afsluiting, het komt altijd in orde... Wij zijn al sinds 2008 een betrouwbare webshop getuige ook ons lidmaatschap voor 10 jaar lang bij Thuiswinkel.org en ik zou me vooral niet te druk maken.
Mvgr.
Stephan Broeders

Score voor LampenOnline.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: