Marnik van Boxtel

Ik heb eenmaal een bestelling gedaan van twee producten. Ik kreeg al snel bericht dat mijn producten opgestuurd waren: super fijn! In de adressering was wel de tenaamstelling verkeerd gegaan: ze verstuurden het niet naar Marnik - The Disruptors, maar naar Lamineerkoopjes.nl. Nou ja, kan gebeuren en dit levert geen problemen op.

Toen ik twee dagen later, 9 november, mijn pakketje kreeg, merkte ik dat ik slechts één van de twee producten opgestuurd had gekregen. Het ene product is onbruikbaar zonder het andere (een lamineerapparaat en lamineerhoezen) dus ik heb niets aan mijn bestelling. Ik besloot meteen te bellen: ik kreeg een dame aan de lijn die me vertelde dat ik inderdaad maar één deel van mijn bestelling had toegestuurd gekregen omdat de andere helft in backorder stond. Oké, kan gebeuren. Ik vroeg wanneer ik deze dan tegemoet kon zien? dat wist deze dame niet, ik zou teruggebeld worden door degene die dit wel wist.

Ondertussen is het 15 november, en heb ik nog geen telefoontje gehad. Ik heb gisteren zelf een mail met redelijk strenge toon naar Lamineerkoopjes gestuurd waarin ik aangaf dat ik het heel erg vervelend vind dat er niet gecommuniceerd wordt, en dat ik nog steeds geen idee heb wanneer de rest van mijn bestelling wordt nagestuurd.

Daar heb ik ook nog geen reactie op gehad, ik krijg enkel een mail met uitnodiging tot dit evaluatie onderzoek. Van daar dit verhaal.

Ik heb er nog geen bemerkt.

Communiceer! Laat het weten wanneer slechts de helft van een bestelling geleverd kan worden! Bel je klanten terug als je die belofte doet! Reageer op e-mails!

Score voor Lamineerkoopjes.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Lamineerapparaat en lamineerhoezen