Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

flat

de ervaring is niet goed , allemaal vlekken en strepen op de vloer , die je er niet uit krijgt met schoonmaken ,ook niet wat zij hadden gezegd wasbenzine en dergelijke dingen. die man die uiteindelijk kwam kreeg het er ook niet uit ,nu zeggen ze het zijn gebruikerssporen ,het ligt er net ( kom eerder kijken ) dan had je kunnen zien dat het geen gebruikerssporen zijn . nu is het geen aanblik waard ,maar ik zit er mee .kan beter bij leenbakker halen die komen sneller en zoeken een oplossing HARTELIJK DANK

Verbeterpunten of tips winkel

eerder langs komen als er een klacht is en niet zeggen het is te ver ,jullie verkopen het ook ver

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

googel

Reactie LaminaatOutlet:

Beste familie Vossers,
We betreuren het zeer dat uw ervaring niet is zoals u had gehoopt, echter is er de fabrikant bij u langs geweest. De fabrikant heeft vastgesteld dat de vlekken op een deel zitten bij 2 planken die precies aan elkaar grenzen. Dit is niet iets wat tijdens een productieproces voor kan komen gezien deze planken 1 voor 1 door de machine gaan. De vlekken zitten precies op aangrenzende delen wat betekend dat deze vlekken pas NA levering van de vloer zijn ontstaan. We zijn niet verantwoordelijk voor vlekken die u zelf maakt op uw vloer.
We begrijpen dat de uitkomst van het rapport vervelend nieuws is, maar dit is wel de realiteit.
Team Laminaatoutlet

Score voor LaminaatOutlet: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: