Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Yaël

Echt super fijn geholpen! Je kan rustig even rondkijken onder het genot van een kopje thee of koffie. Alle vragen worden met geduld en deskundigheid beantwoord. Ik kan mijn bestelde laminaat en... Echt super fijn geholpen! Je kan rustig even rondkijken onder het genot van een kopje thee of koffie. Alle vragen worden met geduld en deskundigheid beantwoord. Ik kan mijn bestelde laminaat en plinten op een later moment ophalen tegen een kleine aanbetaling. Het wordt netjes bewaard tot we de vloer kunnen gaan leggen. Helemaal top!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via tip van familie en vrienden

Van Attekum

Bij bezoek zeer goed geholpen, stalen meegekregen naar huis om te kijken of de kleur bevalt. ook tijdens ophalen van het laminaat perfect geholpen. Er werd zelfs meegeholpen met inladen. Bij bezoek zeer goed geholpen, stalen meegekregen naar huis om te kijken of de kleur bevalt. ook tijdens ophalen van het laminaat perfect geholpen. Er werd zelfs meegeholpen met inladen.
Overall perfecte service!!!!!

Geen, ga zo door!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via Familie die ook besteld hebben en zeer tevreden zijn

S.l.Oosterling

Wat een service
Er werken prachtige mensen in deze zaak
Wij hebben met veel plezier onze laminaat uitgezocht en aangeschaft
Wij werden bij aankomst direct ontvangen door een...
Wat een service
Er werken prachtige mensen in deze zaak
Wij hebben met veel plezier onze laminaat uitgezocht en aangeschaft
Wij werden bij aankomst direct ontvangen door een medewerker(bolletje kapsel) hij heeft naar ons geluisterd en heeft ons een aantal voorstellen gedaan en voor dat je dacht hadden wij voor een mooie prijs onze keuze gemaakt
Ik kreeg een heerlijk kopje koffie ik kreeg een fles laminaatreiniger kado en twee stripjes fild voor onder onze bank
HET IS EEN TOP PLAATS OM JOU LAMINAAT UIT TE ZOEKEN

Meer reclame maken

Gewoon uitgezocht via Googel

Bos

Snel en netjes geholpen!

Via familie

Olivier Beishuizen

Fijn bedrijf met kundig personeel die je op een rustige manier professioneel advies geeft. Goeie prijzen ook.

Verbeterpunten of tips winkel

Prijs mag altijd lager natuurlijk

Google

Stephanie

Via een collega

J. Neering

Een zeer mooie lichte laminaatvloer van 30m2 gekocht voor zolder.

Verbeterpunten of tips winkel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Blijf dit vasthouden!

Google.nl

Timothy Wareman

Zeer goed.
Werd vriendelijk en gastvrij ontvangen. Team dat aanwezig was heeft me zeer professioneel en duidelijk geholpen.
Ruim voldoende denk tijd gekregen plus ruime samples om thuis...
Zeer goed.
Ruim voldoende denk tijd gekregen plus ruime samples om thuis met elkaar te vergelijken.
Van te voren word goed geïnformeerd of de levertijd en kosten.
Ben keurig en tijdig op de hoogte gehouden van de bestelling.

Kortom, zeer tevreden.

Verbeterpunten of tips winkel

Zo door blijven gaan. Zal ongetwijfeld wel iets te verbeteren te zijn. Maar zovaak haal ik geen vloer, dus geen idee.

Via Peter

Richard Hopmans

Verbeterpunten of tips winkel

Ik wordt zelf altijd een beetje overweldigd door de hoeveelheid keuzes, dat is fijn, maar ook wat onoverzichtelijk, al weet ik neit wat je daar aan moet doen :)

Op mijn dagelijks route

Fam Damsteek

Onlangs mooie betaalbare vloer gekocht.Veel keus en heel fijn geholpen. Een aanrader Laminaat Outlet.

Geen verbeterpunten.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Weet gewoon dat Laminaat Outlet in de polder zit.