Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Armand

Uitstekende ervaring!!!! Na wat onderzoek op internet over dit bedrijf toch maar 's langs gegaan om advies in te winnen over nieuwe vloerbedekking. Aan de ene kant was ik toch wel wat voorzichtig omdat er naast de vele positieve reviews er ook wel enkele slechte waren, maar dat vind je natuurlijk wel bij elk bedrijf (en alleen maar positieve reviews komt ook verdacht over :-)).
Ervaring in de winkel was prima, geen opdringerige verkopers, laten je rustig rondkijken en wanneer je dan aan advies toe bent wordt je prima geholpen. Ook komt er vrijblijvend één van de tapijtleggers bij je thuis voor opmeten en advies en ook dat was een prima ervaring. De man was zeer deskundig, dacht goed mee met de problemen die we opwierpen en legde alles zeer geduldig meerdere keren uit (met zijn ervaring zag hij gelijk hoe alles gelegd moest worden en hoe we konden voorkomen teveel tapijt te kopen, bv door resten van 2 slaapkamers te gebruiken in de inloopkleedkamer. Hij moest dit meerdere keren uitleggen omdat ik zijn snelheid van denken niet kon volgen :-)).
Aangezien we 3 slaapkamers hadden vol met bedden, kasten e.d. gaf hij ook aan dat we het leggen in 2 dagen konden doen, zodat we de ene dag spullen zoveel mogelijk in de andere slaapkamers konden opslaan en de 2e dag vice versa.
We besloten hierna om de bestelling te plaatsen en 2 dagen af te spreken voor het leggen.
Toen de datum naderde van het leggen hadden wij besloten om eerst de grote slaapkamer en inloopkamer te doen en daarna de andere kinderkamers op dag 2. Dit tot grote schrik van de tapijtlegger omdat we dit anders hadden afgesproken en hij er op rekende op de reststukken van de kinderkamers te gebruiken voor de inloopkleedkamer. Toch werd dit onmiddelijk soepel opgelost door die reststukken van de kinderkamers alvast af te snijden in de winkel. Hulde!!!
Uiteindelijk is alles nu gelegd en viel ook gelijk op dat ons vorige tapijt toch wel knullig was gelegd ivm wat we nu hebben.
Kortom, volgende keer kies ik zeker weer voor dit bedrijf!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

via zoeken en vergelijken op internet.

Score voor LaminaatOutlet: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: