Bart Feldberg

Prima aanbod, prettig geprijsd en vlot

Prijs en snelheid van verzenden

Pieter Knoester

Makelijk bestellen,snel geleverd

snel geleverd

hein kappelhoff

Goede voorlichting

Roland

Snelle en duidelijke uitleg, uitgebreide site

site

Rafael

Wij hebben een wandlaadbox en laadkabels gekocht bij Laadpaal24 en helaas was mijn ervaring verre van bevredigend.

De kwaliteit van zowel de wandlaadbox als de laadkabels liet veel te...

De kwaliteit van zowel de wandlaadbox als de laadkabels liet veel te wensen over. De materialen voelden goedkoop aan en waren duidelijk van inferieure kwaliteit. Dit werd bevestigd toen de laadkabels snel braken, wat wijst op een gebrek aan duurzaamheid en betrouwbaarheid.

Het is teleurstellend om te zien dat een bedrijf producten van dergelijke lage kwaliteit op de markt brengt, vooral gezien het belang van betrouwbare laadapparatuur voor elektrische voertuigen. Ik had hogere verwachtingen van Laadpaal24 en ik ben teleurgesteld dat deze niet zijn waargemaakt.

Beste Rafael,
Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt.
Beste Rafael,
Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt.
Helaas heb ik op basis van de beschikbare gegevens geen order kunnen vinden om te kijken wat er gebeurd is, dus kan ik hier nu niet verder in detail treden.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Margret van Laadpaal24

Frans van Tuijl

Gerrold

Snel en duidelijk

Snelheid

Frans

Op 10 maart heb ik een Easee laadkabel type 2 van 7,5 meter besteld.

Op 10 maart heb ik een Easee laadkabel type 2 van 7,5 meter besteld.

Op dezelfde dag ontvang ik een mail waarin werd aangegeven dat het product tijdelijk niet voorradig was maar op 13 maart weer beschikbaar zou zijn. Op 13 maart weer een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat de afleverdatum niet gehaald kon worden maar verwacht werd dat de laadkapel uiterlijk 15 maart verzonden zou worden. Op 15 maart weer een mail ontvangen met een zelfde tekst maar toen was de verwachting dat het product uiterlijk op 22 maart verzonden zou worden.

Op 17 maart een mail ontvangen met de tekst: "Onlangs hebben wij met veel plezier een bestelling bij je afgeleverd. We zijn erg benieuwd naar hoe je onze service en dienstverlening ervaren hebt."

Aangezien de laadkabel nog niet is afgeleverd ontgaat mij het plezier dat hieraan beleefd zou zijn.

Nog niet ontdekt

Beste Frans,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het...
Beste Frans,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Ook heel vervelend dat jij een verzoek voor een review hebt gekregen, terwijl je de laadkabel nog niet had ontvangen. Er zijn inderdaad een aantal verzoeken te vroeg verstuurd. Onze excuses hiervoor.

Afdeling Crediteurenadministratie

Zeer slecht! Er wordt gezegd dat een product op voorraad is en dat blijkt niet zo te zijn, inmiddels zijn we ruim een week verder en nog geen bericht

n.v.t.

Beste Niels,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Beste Niels,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad een langere levertijd dan dat je van ons mocht verwachten.
We hebben je in ons gesprek uitgelegd dat we te maken hebben gehad met een langere levertijd vanuit de leverancier.
Zodra het product bij ons is, zullen wij het direct naar je toesturen.
Sorry voor het ongemak.

Frank

Incorrecte levertijd

Uitgebreid assortiment

Beste Frank,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou laadkabel.
Het spijt ons ten...
Beste Frank,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.