Jan de Goei

Vulpen van 900 € besteld

Reactie La Couronne du Comte:

Beste Heer,
Het spijt ons dat de levering zo lang op zich laat wachten. Helaas heeft Corona bij een groot deel van onze leveranciers gezorgd voor productie-vertragingen, hetzij dat onderdelen er niet zijn, hetzij doordat er in de manufactuur op minder capaciteit gewerkt kan worden vanwege de in het land geldende Corona-afstandsregels. Uiteraard vinden wij het ook verre van prettig dat er soms niet snel geleverd kan worden.
Uiteraard zijn we van harte bereid om u op een door u gewenst frequentie te informeren omtrent uw bestelling, ook als er geen nieuws is, laat u het ons dan weten. Vanwege ons kleine team en de dagelijks veranderende omstandigheden bij onze leveranciers, is het helaas niet mogelijk om dat geautomatiseerd te doen, maar onze kracht ligt er dan ook in om dat persoonlijk te monitoren wanneer dat gewenst is.
Ook is het mogelijk bij ons een vast contactpersoon te krijgen wanneer u dat prettig vindt.
Desalniettemin blijven wij uw bestelling monitoren en doen we er alles aan zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen.
Met vriendelijke groeten,
La Couronne du Comte

Score voor La Couronne du Comte: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Leeftijd: 59