Michael

Wij zijn onlangs verhuisd en waren op zoek naar een olieverf schilderij van een flinke afmeting 90x120. Via internet bij kunstvoorinhuis terecht gekomen. Goede site waar je heel veel mogelijkheden ziet. Omdat ik het bedrijf niet kende, heb ik forum geraadpleegd. Daar stonden aantal verhalen die in beginsel niet zo positief waren, maar uiteindelijk hele positieve berichten. Heb toen besloten te bellen. Werd vriendelijk te woord gestaan met uitleg. Wij hebben vervolgens het door ons gewenste schilderij besteld en betaald. Op site stond dat het zo’n 21 werkdagen zou duren, maar in ons geval werden dat 10 weken! Nu is het ook een groot schilderij waarbij je te maken hebt met lange droogtijd. Het zou goed zijn om klanten regelmatig te informeren wat de status is. Dan hoef je als klant niet af en toe te bellen wat stand van zaken is. Maar als ik belde wed mij gevraagd mail te sturen waarop ik zelfde dag nog reactie op ontving met status. Uiteindelijk was schilderij klaar en is het met DHL naar ons verstuurd. Dat verliep uitstekend. Inmiddels hangt het schilderij bij ons aan de muur. Het is prachtig en zelfs nog mooier in het echt dan de afbeelding op internet. Wij zijn dan ook dik tevreden!!

Score voor Kunstvoorinhuis.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Olieverfschilderij De kleurrijke stad 90x120