Abeltje

Niet fijn. Zeker niet bij de start. Voelde me niet gehoord, gesteund, heb daardoor extra andere hulp in moeten roepen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Zijn flink wat dingen fout gegaan Die niet hadden mogen gebeuren, en zelfs naar de hand ontkent werden. Er is helemaal niks met emotie gedaan terwijl ik van mening ben dat als je er zo scheef in stapt je geen mediation kan voeren. Heb regelmatig het gevoel gehad ten nadelen benaderd te zijn. Had te horen gekregen dat de kuima goed was in cijfers, En had daar dan mijn hoop gegooid. Maar ook dat viel mij tegen. Realiseer me dat een nachtsist heel goed is in naar de buitenwereld mooi weer spelen. Kuima heeft dit niet gezien of niks mee gedaan. Had ws uberhaupt geen mediation moeten willen.... vind het spijtig hoe het traject gelopen is, en zou het nooit op deze manier over doen.
Laatste sessie bij het tekenen van de formulieren heb ik voor het eerst een contact gevoeld. Maar mogelijk kan dat ook omdat mijn ex- partner mij totaal negeerde.
-gezamenlijk gemaakte afspraken werden een week later continu verandert. En dit komt omdat er nog niks ondertekend was. Op het moment dat ik het deed kreeg ik het wel te horen andersom niet.
-er is telefonisch contact geweest met mijn partner zonder dat ik daar vanaf wist. Wordt uiteraard gezegd dat het niks voorstelde en dan 2 minuten duren maar het wordt gewoon niet of ik had er van op de hoogte gesteld moet worden.
-Werd niet adequaat gehandeld op niet kloppende/niet ondertekende cijfers van het bedrijf. Als mediater Had je daar ook meer op kunnen gaan zitten...
-Veel herhaaldelijk herhaaldelijke fouten in papieren die toch al opnieuw besproken waren.
-Bij strubbelingen of onenig heden Tussen de partners geen mening, maar ook geen advies/ bemiddeling . De verhoudingen waren zeer scheef.
-als persoon prima mens. Voor ons in dit geval ongeschikt.

Score voor Kuima Mediation: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: