Dorine

Geen fijn bureau! Bij het wegvallen van de opvang kunnen zij niet een passend alternatief bieden. Ze komen dan met opties die gewoonweg niet haalbaar zijn. Ook als je dan geen gebruik meer maakt van de opvang (omdat die er dus niet is) moet je wel de bureaukosten blijven betalen maar daar verlenen ze verder totaal geen diensten meer voor. En let op: als je op 3 november opzegt (opzegtermijn is 1 maand) moet je ook nog bureaukosten betalen over de maand december dus twee maanden. Zeg dus op voor de 1e van een maand. Dat scheelt blijkbaar. Bij het aangeven en uitten van ons ongenoegen, reageren zij heel erg verbolgen want ze vinden dat ze heel erg hun best hebben gedaan. Twee telefoontjes plegen, niet weten of een gastouder überhaupt nog aan opvang doet en een totaal niet haalbare optie voorstellen is in mijn ogen niet je best doen. Klantvriendelijkheid is meedenken met de klant en tegemoet te komen als je als bureau niets meer kunt bieden. Dat snapt dit bureau helaas nog niet. Ik ben overigens zeer verbaasd over de hoge score hier en vraag me af hoeveel reviews ze daarvoor zelf ingevuld hebben? Ik raad dit bureau in ieder geval niet aan!

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Dorine Slaghekke,
Hartelijk dank voor uw review. Uw gastouder is inderdaad met gezondheidsklachten uitgevallen wat erg vervelend is, wij hebben alles gedaan wat in onze macht ligt om een vervangende gastouder voor u te vinden maar helaas is dit niet gelukt. Het koppelen van ouders en gastouders heeft onze hoogste prioriteit, hier bestaan wij immers van. Bij u in "Bornerbroek" zijn er simpelweg maar een paar gastouders geregistreerd en deze konden allemaal de opvang niet verzorgen. Onze zeer lage bureaukosten van slechts €35,- zijn ongeacht het aantal opvanguren of op te vangen kinderen. De opzegtermijn is nu eenmaal wettelijk 1 maand vanaf de dag van opzegging voor alle partijen.
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 2/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee