Jelsma

Zeer zakelijk en absoluut niet de goedkoopste. Bedenk je 10x voor je hier een contract mee aangaat.
Intijds het contract opgezegd maar alsnog moet er voor de volledige maand april bureaukosten worden betaald. Terwijl het contract per 6 april is beeindigd.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Sanne,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Naast persoonlijk dienen wij als gastouderbureau met een kassiersfunctie logischerwijs ook zakelijk te zijn en te voldoen aan de wettelijke verplichtingen.
De opzegtermijn welke van toepassing is op alle partijen bedraagt wettelijk verplicht conform de "Wet van Dam" 1 maand vanaf de dag van opzegging. U heeft op 6 maart opgezegd en dus worden dan de overeenkomsten op 6 april beëindigd. Onze zeer lage bureaukosten van slechts €35,- worden zoals u weet ongeacht het aantal opvanguren/opvangdagen in rekening gebracht en dat is nu ook het geval in de maand april. De procedure m.b.t. opzegging staat transparant en uitvoerig beschreven in de door u ondertekende overeenkomsten, de algemene voorwaarden en op het door u opgevraagde beëindigingformulier.
U heeft zonder op- of aanmerkingen naar alle tevredenheid vanaf september 2016 van onze diensten gebruik gemaakt. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat u zelf klaarblijkelijk te laat of vergeten bent op te zeggen en enkel daarom deze negatieve recensie volledig onterecht plaatst aangezien wij ons aan de (wettelijk ) gemaakte afspraken houden.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee