Het bestellen online ging snel en soepel. De volgende dag was er via Track & Trace geen info bekend over mijn pakket, dus heb ik geprobeerd de helpdesk te bellen. Helaas was de helpdesk lange tijd niet bereikbaar. Uiteindelijk heb ik iemand anders gesproken en bleek dat het bedrijf een bericht van mij niet juist had gelezen, waardoor ze mijn order niet hadden meegegeven aan de bezorgdienst. Hierdoor is mijn order een dag vertraagd.

Zorg dat er altijd iemand van de helpdesk beschikbaar is om de telefoon op te nemen en vragen te beantwoorden.

Reactie Krijtbordshop.nl:

De order was al verwerkt en stond klaar voor het versturen. Helaas kwam de melding van een verkeerde tenaamstelling niet op tijd binnen, hierdoor konden wij de aanpasing voor de juiste adressering op het verzendetiket helaas niet meer verwerken.
Toen de vervoerder kwam is het pakket snel tussen de zendingen van die dag uitgehaald.
Dit om problemen en onnodig lange wachttijden te vermijden. De order is vervolgens juist geadresseerd en een dag later verzonden.
Wij hebben getracht juist te handelen in het voordeel van de klant. De dag vertraging leek ons beter dan een zoekgeraakt pakket door een verkeerde adressering.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Score voor Krijtbordshop.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 25