Haarhuis

Goede service vriendelijk personeel

Dankjewel, heel leuk om te horen!! Groet, Elles

Fam. Bax

23 jaar geleden onze eerste bank bij Kötter gekocht! Veel plezier van gehad.
23 jaar geleden onze eerste bank bij Kötter gekocht! Veel plezier van gehad.
Er is van alles op die bank gebeurd; Er is op gezeten, op gelegen,op gespeeld door de kinderen met vriendjes, op gezoend, op gelachen en op gehuild.
Maar de bank was nu echt toe aan vervanging. Dus eerst maar eens weer bij Kötter gaan kijken. Sinds afgelopen woensdag zitten en liggen we weer op een fantastische bank van Kötter Living!
De service was perfect. Ook binnen de afgesproken leveringstijd. En alles keurig op de plaats gezet.
Top bedrijf en super fijn geholpen!
Zeker een aanrader!

Reactie Kötter Living:

Wat een ontzettend leuke en mooie review familie Bax :-D Geweldig om te horen dat jullie al zo lang klant zijn en zo tevreden zijn over Kötter Living! Daar doen we het voor :-) Heel veel plezier met... Wat een ontzettend leuke en mooie review familie Bax :-D Geweldig om te horen dat jullie al zo lang klant zijn en zo tevreden zijn over Kötter Living! Daar doen we het voor :-) Heel veel plezier met jullie nieuwe meubel en graag tot een volgende keer. Groet, Elles

Betsie van Genderen

Ik heb eerst op mijn gemak de winkel doorgelopen. Later bleek er ook nog een boven te zijn.....en opeens zag ik de stoel die ik bedoelde. Alle bekleding werd er bij gezocht en ik ben zo ontzettend... Ik heb eerst op mijn gemak de winkel doorgelopen. Later bleek er ook nog een boven te zijn.....en opeens zag ik de stoel die ik bedoelde. Alle bekleding werd er bij gezocht en ik ben zo ontzettend blij met mijn stoel. Ik ben heel goed geholpen en het was ook nog eens gezellig.

Reactie Kötter Living:

Wat een leuke review Betsie, fijn te horen dat je zo goed bij ons bent geslaagd :-) Veel plezier met de stoel. Groet, Elles

Luuk Wellink

Goed geholpen, zowel in de winkel als bij de bezorging. Heren hebben de tafel netjes uit elkaar- en weer in elkaar gezet.

Reactie Kötter Living:

Wat een leuke review Luuk, dankjewel daarvoor :-) Groet Elles, team Kötter Living

M ter Beke

Goed advies, vriendelijk, beetje humor erbij en er wordt niet gepusht.

Wat een leuke review, dankjewel daarvoor :-) Groet Elles van team Kötter Living

Sanne Spoolder

Super!

Dankjewel Sanne!

Jeannette

Fantastisch

Dankjewel Jeanette! Groet, team Kötter Living

Prima winkel

Fijne winkel komen er al jaren. Wel jammer dat er nu bezorgkosten betaald moeten worden bij aflevering. Dit was nooit

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je review! Veel plezier met jullie meubels. Groet, team Kötter Living

Ine Braamhaar

Prachtig assortiment! Goede adviezen. Komen keurig alle afspraken na. Vriendelijk personeel!!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Ine, leuk om te horen :-D Heel plezier met jullie meubels. Groet, team Kötter Living

David Theisens

We werden erg goed geholpen in de winkel en we waren blij dat onze meubels nog een tijdje bij jullie konden worden opgeslagen tot dat we zouden verhuizen.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review David :-) En we zijn blij met zo'n hoge beoordeling. Veel plezier met jullie meubels. Groet, team Kötter Living