Alex

Prachtige mooie tuinkussens gekocht, in 1 kussen zat een weeffout, foto gemaild en de volgende dag al een nieuwe hoes in huis. Wat een top service!!!

Geweldige service

Prettige website, prettig geprijsd en snelle levering.

Goede ervaring met tuinkussenswinkel.nl

Makkelijk en snel geleverd, ruilen was ook geen probleem.

n.v.t.

Zie onder

Producten die we besteld hebben zijn erg mooi en we zijn er blij mee.

De vraagstelling in de enquete, ik heb geen contact gehad met de klantenservice en kan hen dus niet beoordelen nog hun reactiesnelheid. En ik neem aan dat het klanttevredenheidsonderzoek niet het... De vraagstelling in de enquete, ik heb geen contact gehad met de klantenservice en kan hen dus niet beoordelen nog hun reactiesnelheid. En ik neem aan dat het klanttevredenheidsonderzoek niet het enige is wat onder aftersales valt. Dus bij het niet kunnen beoordelen van meerdere punten, kan ik ook geen eerlijk eindoordeel geven.

Prima service

Sophie007

Correcte en snelle behandeling van bestelling

Snelle (telefonische!) reactie van de klantendienst op mijn mail

Betaling met kredietkaart haperde.
Kreeg berichtje dat de betaling was mislukt maar bedrag was wel van mijn rekening gegaan.
Gelukkig had ik dat tijdig gezien anders had ik het...
Betaling met kredietkaart haperde.
Gelukkig had ik dat tijdig gezien anders had ik het misschien nog eens geprobeerd en dubbel betaald!

Wij zijn zeer tevreden

Klantvriendelijk

Jammer dat niet alles op voorraad aanwezig was, maar we hebben alles inmiddels mogen ontvangen :-)

Luc Veroeveren

Prima contact en sevice

duidelijke uitleg over producten

van Os

Heb tuinkussens besteld via de website. Gebeld met klantenservice.

Klantenservice heeft me geweldig geholpen toen bleek dat de tuinkussens toch niet de goede kleur hadden. Ook over de maat van de kussens had ik vragen en hierover kreeg ik goede hulp zodat ik... Klantenservice heeft me geweldig geholpen toen bleek dat de tuinkussens toch niet de goede kleur hadden. Ook over de maat van de kussens had ik vragen en hierover kreeg ik goede hulp zodat ik opnieuw een keuze kon maken.
Ook het terugsturen en omruilen was geen probleem

De kleur van de kussens op de website is toch anders dan in het echt. Op de website zijn de maten niet altijd duidelijk en kloppend. Ook de randen langs de kussens….zijn die meegerekend?
De kleur van de kussens op de website is toch anders dan in het echt.
Geef duidelijker aan dat het geen probleem is om kleurstalen op te sturen en dan nog is het lastig om te zien of de kleur goed omdat het stukje stof zo klein is.

Heel snelle levering en keurig verpakt