Hans Hoff

Zeer slecht. Ik heb een bestelling gedaan voor de SWISS multivitamines MAN 50+ omdat deze goedkoop waren. Daarnaast ook maar meteen andere producten besteld. De andere producten zijn wel aangekomen maar de MAN 50+ niet. Voorlopig niet meer leverbaar maar op de site staan ze gewoon als OP VOORRAAD. Telefonische contact gezocht en na 4,5 uur pas terug gebeld. Email gestuurd en dan pas volgende dag antwoord. Niet het idee dat mijn klacht begrepen en gehoord is. Er is ook geen oplossing aangedragen in het mailverkeer.

De afhandeling van klachten door een competent iemand en niet door verschillende mensen die standaard empathische zinnen schrijven maar laten blijken dat zij niets van het probleem begrijpen. Als er problemen zijn probeer deze dan op te lossen. Als producten niet meer op voorraad zijn zet dan niet op je site dat ze leverbaar zijn.

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Goedemorgen Hans,
Fijn je even telefonisch gesproken te hebben! En natuurlijk dat we een oplossing gevonden hebben. De Swisse producten komen alsnog jouw kant op. Natuurlijk hopen wij je weer terug te zien als klant.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!
Hartelijke groet,
Donja van Meurs
Koopjesdrogisterij

Score voor Koopjesdrogisterij.nl: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden, buren of collega's? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 53